میں تیرے ملنے کو معجزہ کہہ رہا تھا لیکن
تیرے بچھڑنے کا سانحہ بھی کمال گزرا

Ads

Saturday, December 1, 2012

تُم عہد کر کے نہیں لوٹے یہ موسم لوٹ آیا ہے



دسمبر کے دنوں میں تم نے یہ کہا تھا نا
کہ تنہا ہوں مگر پھر بھی تمہارا ساتھ میں دوں گا

اپنے ہاتھ آنکھوں پر میری رکھ کر کہا تھا نا
بھری دنیا سے ٹکرا کے ساتھ تمہارا میں دوں گا

مجھے آغوش میں لے یہ اکثر مجھے سے کہتے تھے
کوئی مشکل جو آئے گی، تمہاراساتھ میں دوں گا

نہ بدلوں گا کبھی، جیسے موسم یہ بدلتے ہیں
بدلتے موسموں میں بھی ساتھ تمہارا میں دوں گا

تمہاری انہیں باتوں سے بہت مجبور ہو کر میں
سب کے سامنے یہ کہنا چاہتی ہوں

تمہارے عہد وپیماں سے تو یہ موسم ہی اچھے ہیں
تُم عہد کر کے نہیں لوٹے یہ موسم لوٹ آیا ہے

دسمبر میں کہا تھا ناکہ واپس لوٹ آئو گے
ابھی تک تُم نہیں لوٹے، دسمبر لوٹ آیا ہے

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow on Facebook